Wij zijn pas tevreden als jij het bent. Daar hoort uiteraard 1 jaar garantie en een goede klachtenprocedure bij!

Garantie

Uiteraard heb jij garantie op de door jou bestelde artikelen.

Mocht het, ondanks onze voortdurende kwaliteitszorg, toch voorkomen dat een fopspeenkoord kapot gaat.

Je hebt bij ons 1 jaar garantie op jouw aankoop en binnen deze termijn zullen wij, samen met jou zoeken naar bevredigende oplossingmocht dat onverhoopt nodig zijn. Een voorbeeld van een oplossing is bijvoorbeeld het leveren van een vervangend artikel. Het kan bijvoorbeeld ook betekenen dat jij gewoon je geld terugkrijgt.

Uitgesloten van garantie:

  • Schade, defecten of gebreken die ontstaan zijn door inwerkingen van buitenaf, beschadiging (al dan niet opzettelijk)
  • Onregelmatigheden veroorzaakt door onjuist of onheus gebruik of door gebruikmaking voor doeleinden waar het product niet voor bedoelt is.
  • Aanpassingen, modificaties en/of reparaties door jou zelf uitgevoerd.
  • Zoekraken van retourzendingen.

Klachten

Ondanks onze voortdurende zorg en zoektocht nar optimale klantenservice kan het natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. En misschien ben jij wel zo ontevreden dat je klacht in wenst te dienen omtrent onze dienstverlening of producten.

We raden je aan om in geval van klachten deze als eerste bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.

Wij zijn namelijk echt wel heel klantvriendelijk en daarnaast erg creatief en oplossingsgericht!!

Leidt dit onverhoopt toch niet tot een oplossing

Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op

http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.